En bra vecka på gång <3

Jag måste säga att denhär dagen varit riktigt bra.

- Sofi och Ronja kom till mig på morgonen <3
- Great weather!
- Mysko gympa som va helt okej, jag gjorde ett mål O.o
- Lunch på George's, OM NOM NOM.
- Hissa upp stolar i taket, pynta rum.
- Båååågen. BÅÅÅGEN! (jepp, vi fick äntligen användning för det xD)
- Fika på Lauras <3
- Köpa überfint nagellack (dock rätt svårmålat märkte jag nyss... kladd kladd)
- SOVMORGON IMORGON! TILL KL 14:00 :D:D:D

Yepp. Sounds good to me ^^ Imorgon är det studenten och då ska man vara finklädd. Jag är supersämst på sånt. Menmen. Det kommer vara asfint väder, kul för både min och studenternas del x) GRATTIS ALLA STUDENTER <3 :D jag vill också ta studenten x( bara 2 år kvar nu^^ JAG LÄNGTAR! HIHIHHHHHIHIHIHIIHHIHI :D:D:D

Jag känner att denhär veckan kommer vara en jävligt bra vecka :) yay! <3

My nails matchar min väska löjligt bra xD



Peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0