Euklidiska röven

Nu har jag skrivit en sammanfattning på allt Euklidiska vi har. Jag börjar fatta det mesta av det nu. Men vissa grejer är helskumma. Blö. Jag får fråga nån imorgon :D <3 men dethär SKA jag klara. Mitt sista prov. Skulle va så värt att få högt betyg på det, yay!

Sen så har jag kollat i vårat pantflaskeförråd, det finns ca 40-50 spänn där! Vi ska samla in pengar imorgon till Unicef. Jag ska panta flaskor :D målet är 100 spänn/person. Jag vet inte om jag kommer lyckas få ihop det... kanske drar till mormor och morfar och frågar om dom har några burkar lr petflaskor dom med så jag kan komma närmare 100-strecket xD
Men imorgon är vi i princip lediga, dom tar närvaro på morgonen och sen har vi dagen på oss. Jepp. Plugg plugg säger jag bara. Blä.

Jaja, jag hoppas provet går bra för alla i alla fall :) <3 och att alla Thomasbarns prov/inlämningar också går bra och inte är allt för jobbiga :D YAY!

Nu ska jag äta middag för det har jag helt glömt bort O.o Weho!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag tänkte också köra pantningsmetoden tills jag insåg att vi har en flaska och två burkar hemma. 1.50 kanske räcker för mig...? haha, jag får leka tiggare eller något, det låter awesome. heja dig på matten. heja mig på tiggning. YAY <3

2010-05-26 @ 20:22:51
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: jojo

Heja jennifer på tiggning xD RAWR <3 1,50 är alltid något ^^håhå <3

2010-05-26 @ 20:55:27
URL: http://verkligeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0