Hawaiiskjortan, gräsligaste plagget någonsin?

Jag undrar btw hur många som kommer haka på Hawaiiveckan imorgon? Kommer något Europabarn sätta på sig en hawaiiskjorta frivilligt?^^ spännande... jag äger inget hawaiigt, så tyväärrrr...

I skrivandets stund: SHIT O.O pappa kom nyss in och gav mig pengar O.o helt random. TACK PAPPA OCH MAMMA <3<3<3 (jag vet att ni läser). Dom ska gå till mitt sparkonto, och ska inte slösas på onödiga grejer :) Tack <3
:D

Detdär gjorde min dag. Nåt annat som gjorde min dag är att jag förmodligen kommer se ut som en 1800-talsperuk imorgon. Woho!
Eöh. Jag är rätt paff. Men det gjorde mig glad <3

Nu ska jag vänta på att mitt hår torkar, sen gå och lägga mig :) Ser fram emot gympan imorgon som måste planeras om eftersom IP ska byggas om, HÅHÅHÅHÅHÅ! Vart ska vi vara då liksom? :D
Peace out!

// Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0