Kameramannen täcker hela tavlan

Jag är arg, arg ARG på JW och TG. BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH. tack för att ni sabbar min framtid.

Men annars har dagen varit <3
Vi har i princip inte gjort nånting. Musik, matte(DÖ) där Östnytt hälsade på och filmade våran lektion O.o sen fick vi tillbaka engelska NP på svenskalektionen, det gick asbra :D i've got förhoppningar i engelska iaf. Efter det slutade vi, 11:15. Weee! Vi gick och åt lunch på Mälaren, och gick sen på stan och sen tillbaka till skolan. Jag hämtade massa cyklar överallt, och nu sitter jag hemma och är skitsur på JW och TG. Jaja, det är bara att plugga och skicka ett klagomail till Gunnar x) men jag måste säga att det hjälper lite att tänka på... bögtåget xD då blir man inte lika sur längre, mer... skadeglad :P

BTW så är det underbart väder idag + att jag hade rätt angående mitt hår, jag får lite "Vår vän"-vibbar av det. Jag måste klippa mig. Weho!
Jag har ont i axlarna x(

jag säger som Cissi: Det är nu man inser hur trött man egentligen är!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag hejer på dig jojo! :) <3

2010-05-26 @ 15:51:51
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0