Stockholm stockholm stad i världen

ÅÅÅH, DET FUNKAR :D:D:D
Håret är rent, mjukt och lockarna är jättefina! YAY! Visserligen behöver jag klippa upp håret lite då det översta lagret är lite för långt för att det ska orka locka sig, så där är det inte särskillt lockigt jusst nu. Beställa klipptid it is! Jag e nöjd. Hihi.

Om en timme drar jag iväg till Estocolmo med Ann och Cissi. Kommer bli asmys, men vädret är väll inte det bästa direkt... VART TOG SOLEN VÄGEN? WE WANT THE SUN! Och bara för att låta sådär überkäck så säger jag att "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder", vilket förövrigt är ett uttryck som inte stämmer, för det regnar fan inte mindre för att du har en regnjacka, du blir totalblöt ändå. Regn=dåligt väder oavsett kläder. Håret blir också helt sepe när det regnar. IT'S FRIZZTIME!

Nu ska jag göra mig iordning. Hare bäst ^^<3



Åh, humor <3 (i brist på vettiga bilder...)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0