Bollmassage

Igår fyllde Ronja hela 17 år! Så GRATTIS GRATTIS Ronja, i love you <3 hihi
Anledningen till att jag inte skrev detta igår, var att vi just var hemma hos Ronja och firade henne på kvällen. Vi åt supergod mat, kollade film, snackade och sov sedan där x) imorse var man lagom trött, jag gick och lade mig senare och gick upp tidigare än jag brukar = dålig kombo. Men vi hade det iaf übermysigt och fint, tack för en wünderbar kväll allihopa, även fast vi hade sönder en säng xD (förlåt Ronja ._.) <3

Dagen itself har varit rätt oseriös. Vi såg på film på svenskan, sedan hade vi digitals skapande och nu ska vi börja samarbeta med FÖ09 för att designa logotyperna för deras företag. Team Carebox, det är vi! Sen hade vi matte där det för en gång skull kändes helt okej (fast Erik av oss läxa. Tills imorgon. tack så mycket...) och efter det håltimme. Vi satt och fikade på Lauras, prrw <3 och till sist, så hade vi stresshantering/massage på gympan.
Jag älskar att vi alltid kommer ha dendär håltimmen på torsdagar från och med nu, NO MORE ENGELSKA PÅ TORSDAGAR! WEHO! I luuuuv it.

Nu ska jag tydligen åka och äta middag hos Morfar. Sedan blir det matteläxa. Kul...
Vi ses imorgon och då blir det BIIIIIIOO, askalas <3

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hihi tack jojo! Älskar dig <333 och det gör inget med sängen ;) hahahah

2010-11-18 @ 19:44:27
URL: http://roxielovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0