Det är närmre än vi tror

Eh hej jag är allmänt glad för jag har insett att det (efter denhär veckan är slut) bara är TRE (!!!) veckor kvar till jullovet. Fatta hur fort det kommer gå :O hela terminen har svischat förbi i ultrafart. På riktigt. Vafan har jag gjort under denhär höstterminen liksom? Jag har typ glömt. Men jag gillar det så jävla mycket. För det betyder att jag trots allt har haft kul. I LOVE IT <3 vi har klarat hälften av gymnasiet ffs! Tiden har bara flygit iväg, och om lika lång tid som vi har gått på Europa nu så kommer vi vifta med studenthattarna och ha champagnefrukost och sedan ge oss ut i vuxenlivet. Visst kommer det vara jobbigt och jag kommer typ dö lite då och då, men osmartare personer än oss har klarat av det innan så varför skulle inte vi?

Samtidigt så är det ganska sorgligt att tiden går så jävla snabbt att jag inte hinner med. Så mycket man missar och borde uppleva under tiden man är ung. Kanske dags för mig att börja innan jag blir gammal och grå? Det är dags att ta tag i det jag vill göra och få något bra ur mitt liv. För det har jag varit väldigt dålig på innan. Lat som jag är.

*knarkar druvsockertabletter och springer mot friheten*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0