Flugan

Den senaste timmen har det flugit omkring en fluga i mitt rum. En fluga med typ ADHD som attackarade mig, störtdykte och flög runt som FAN extremt nära mig. Jag hatade den flugan. Jag bestämde mig därför för att mörda den. Jag smällde den, men den kom undan (WTF?). Jag letar efter den men den är spårlöst borta. Då ser jag den. Jag ser den. Och flugjäveln har tänkt ut en riktigt bra plan.

Den sitter på min säng.

Precis nedanför min kudde sitter den och hånflinar, som om den tror att den är säker där bara för att det är min säng. Men jag tar chansen och dräper flugan. I min säng. Brevid min kudde. FY FAEN VA ÄCKLIGT säger jag bara.
FML.


Kommentarer
Postat av: kexii

Men, Johanna, det är ju därför du ska läsa flugornas herre ;)

2010-11-15 @ 19:02:30
URL: http://kexetgoeskakan.blogg.se/
Postat av: Ronja

HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAH

2010-11-15 @ 20:10:12
URL: http://roxielovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0