From Dusk Till dawn

Jag stannade uppe extra sent bara för att se slutet av en film, som förövrigt var extremt dålig, men jag somnade. Fail. Waste of time.
Filmen hette From Dusk Till Dawn, och jag rekomenderar den inte. Jag blandade ihop den med Dawn of the Dead och var därför bergssäker på att det var en zombiefilm, men näh, det va en dålig vampyrrulle från -96 med badass George Clooney i huvudrollen och hans sexstörda bror. Jättebra. Reslutatet blev B. Tyvärr. Annars så är vampyrfilmer i stort sett  en ganska misshandlad genre. Synd på så bra grejer, vart har alla bra vampyrfilmer tagit vägen liksom? :(


Kommentarer
Postat av: Siriann

What?! hur kan du vara så negativ?! den e ju skit rolig hahaha! Jag älskar den filmen hahahaha. Speciellt när Salma Hayek dansar!

2010-11-27 @ 12:00:33
Postat av: jojo

sorry, jag ändrar inte min åsikt :P smårolig kanske den var lite då och då, men bra var den INTE xD

2010-11-27 @ 12:49:06
URL: http://verkligeen.blogg.se/
Postat av: siriann

haha ne, men den e typ kult ju!

2010-11-27 @ 12:51:38
Postat av: jojo

jorå, och nu har jag sett den. Once in a lifetime :P

2010-11-27 @ 12:55:45
URL: http://verkligeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0