Hace frio

Med blodröda naglar och nytvättat hår så inväntar jag morgondagen. Min to-do-list för de närmsta veckorna är lång som satan. Onsdag v.49 är jag fri som en fågel igen. När den dagen, 8/12, är klar, så har jag kämpat mig igenom prov i SHA, KEA, FYB och MAC. Och även träningschemat, läsa dikten på RöoRö och diverse Kemilabbar. Kul. Jobbigt som fan. Men sådant lär det väll bli mycket av de närmsta 1,5 åren :)

Förövrigt så har jag en teori (publiken jubel).
Teorin går ut på varför jag inte fryser så ofta. Jag tror det kan bero på att vi har det kallt i vårat hus. För det har vi. Vi har 18 grader inomhus på vintern. Fast iofs så vet jag inte hur varmt alla andra har det, men ändå. Jag har hört att 18 grader är rätt kallt. Man vill ju ha minst 22 egentligen. Så det kanske är därför jag fryser mindre, att temperaturskillnaden mellan inomhus och utomhus blir mindre och att jag därför inte behöver avge lika mycket värmeenergi till den kallare luften i omgivningen och på så vis fryser mindre? Öh. Eller så har jag superisolerad hud. Haha. Något skumt är det i alla fall...

Nu skenar tankarna iväg märker jag. Det betyder att det är dags att sluta spinna vidare på detta. Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0