Kvällens konstateranden

  • Jag gillar inte kemi för tillfället. Dipoler och elektronformler kan ta sig :) det enda jag fattar är att storleken har betydelse (hehehe).
  • Jag får åka tidigare till Berlin! Weho! :D
  • Jag har kommit på att min mun ser lite ut som en orms. Jag har en mörk fläck i mitten lägst ner på överläppen pga att jag biter där on daily bases (kul AB). Och ormar har ju nåt litet mörkt där så att tungan kan sticka ut. Jag = ormmun. Det enda jag behöver är en liten, kluven tunga och sedan är jag komplett.
  • Mitt hår är platt. Need volumaster. Now.
  • Min hud har damp av någon anledning. Stress maybe?
  • Jag måse GÅ till skolan imorgon. Fuck.
Nu ska jag fixa så att jag ser respektabel ut imorgon. Annars lär ju onsdagen bli ett ännu större helvete än vad det redan är. Onsdagar </3 (dagen då Sofi och Emanuel vet av erfarenhet att man inte ska irritera mig på fysiklektionen, för jag är ALLTID skitsur på onsdagsmornar xD) lolface.

Godnatt folket <3



Kommentarer
Postat av: Noaragne

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-10-25 @ 11:55:55
URL: http://noaragne.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0