Måndagar - we just love to hate em'

Mina lår har frusit sönder pga att det blåste IS på väg tillbaka från matsalen. Det va så jäääävulskt kallt. Sen när jag tog ner mitt paraply från stället ovanför skåpen så ramlade det ner ca 1 liter vatten (som samlats där som is och sedan smält under kemilektionen) på diverse skåp och personer. Skitnajs. Ehm. Sen så har jag sagt upp mig från gitarren (YES BOX, han tog det bra, han blev förmodligen bara glad att slippa mig xD) så jag säger bara TRUMMOR HERE I COME. Tydligen kommer jag få lite förtur i trummkön eftersom jag redan spelar(de) ett instrument och går på gymnasiet. I can already feel it. WOHO!

Annars så har man väll mest längtat hem idag. Sleet (som det så fint heter på engelska) är liksom inte okej, speciellt inte när det blåser typ 20 sekundmeter. Och extra speciellt när man imorse var stupido och tog en tunn regnjacka + converse, när man istället kunde ha tagit vinterjacka + varmare skor. Jag fick gå hela dagen med en jacka som det blåste igenom = skitkallt och skor som läckte. GREAT. Imorgon gör jag inte samma misstag, plus att vi dissar matsalen och tar med oss mat istället. Bra bättre bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0