Min dag

Hej världen.
Pappa och jag är ett väldans bra team! Vi har hunnit med sjukt mycket inom loppet av 6 timmar. Vi har åkt till Stockholm, lämnat seglena hos en kille med chill arbetstempo och sedan åkte vi till en Go kart bana och åkte där x) det va askul (även fast jag blev omkörd typ....67 gånger xD) haha x) efter det så åkte vi till Skärholmen för att äta lunch och köpte en vinterjacka till mig (den är ganska stor och skitvarm but i like <3), sedan åkte vi vidare för att reklamera ett par vantar som var dååååliga på att vara vattentäta. Efter det så tänkte vi att vi skulle gå på bio vid halv 6, vi raceade hemåt i 150 men när vi väl kom fram så hade filmen börjat för en halvtimma sedan xD FAIL! Vi hyrde film istället och åkte hem.
Nu sitter jag här och ska snart äta middag. Vi ses! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0