Muppat schema

Jag ska nu pliktskyldigt plugga ett litet tag, sedan åka ner och träffa dom andra (eller så switchar jag om dom två, vi får se). Sedan packar jag det sista, går ner till Cissi och byter om och sedan åker vi till Stallarholmen för halloweenfest :D wehe! Kommer bli kul :D
Jag var allmänt dum i huvudet imorse och låg och läste en jävla bok skitlänge när jag egentligen skull kunnat plugga. Vafan liksom. Där rök den chansen. För imorgon kan jag inte plugga, knappt på fredag och lördag-söndag är det så sent. Eller då kommer jag plugga som en jävla gnu, men jag vill ha det mesta gjort så snabbt som möjligt iaf... just pga av att presentationen gör mig så jävla nervös. Planning planning. Jaja. Jag pluggar till två-halv tre och sedan går jag ner och träffar alla andra och ANNICA  som jag trodde jag skulle missa <3 i've got a plan.

Update: NOT. Annicas och Linneas buss går vi 14:20. Too late liksom :( FUCK. Fan va surt :( jaja, jag får väll plugga mer än jag trodde idag då....

Ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0