Pluggapluggaplugga

Idag är det tisdag fast det kändes som måndag. Iaf så har dagen varit bra men extremt onödig. Röst och Rörelse där vi kollade på när Amanda och Emanuel la en sista touch på sin scen, sedan Samhälle där vi kollade vidare på V för Vendetta och sedan nåt grammatikprov på Engelskan som va ganska random.
Sen så ropade Erik på oss vid lunch och sa att det blivit ett misstag angående matteprovet på fredag. Vi får tydligen inte ha några lektioner på denna fredag eftermiddag(?) och det hade han missat, så det provet är flyttat till onsdag nästa vecka, DVS SAMMA DAG SOM FYSIKPROVET. KILL. ME. Nu blev liksom v.49 värre än v.48. Vad är detta? Så skulle det ju inte vara :( jaja, det innebär iaf att jag får mer tid att plugga matte, så det e ju bra. Gillar bara inte att det är en ONSDAG, två svåra prov och att vi slutar sent. Weei liksom. Men sen jävla är det över :) fast grejen är att jag tycker det var bra utspritt nu och så sabbar Erik det :( buuuuh!

NU ska jag iaf koncentrera mig på den närmsta onsdagen, nämligen imorgon, för då har jag kemiprov. Jippi. Vad är det med onsdagar och prov? Nu ska jag plugga. Slutspurten. Hoppas provet är lika lätt som dom tidigare proven har varit. Hoppas hoppas. Or i shall kill yo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0