Powerpoint

Egentligen borde jag sova nu.
Istället sitter jag och lyssnar igenom Marilyn Mansons "nya" album för första gången medan jag pysslar på Powerpointen. Om man kunnat göra printscreen med Mac så skulle jag gjort det nu. Men det kan jag inte. Men jag är nöjd med powerpointen i alla fall. Det känns okej. Den är fin och ser stört festish ut. Den är lite kort bara... och ganska ointressant, haha. Ska försöka hitta mer kul information, så att jag kan fylla ut den lite. För just nu är den max 3 minuter. Typ. Om jag pratar überlångsamt kanske jag kan komma upp i 4,5. Så lite längre får den allt bli. Jag har tre dagar på mig. I can fix this.

Fuck, jag måste sätta på nya sängkläder på sängen -.- orka. Jag kan sova utan ikväll. Tough life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0