Sova

Hejhopp.
Av någon anledning så vaknade jag vid halv ett idag. Eöh xD Dock så hade jag vaknat tidigare (vid typ halv 9) men inte tyckt att det var värt att gå upp då, så jag får nog skylla mig själv :)
Det som är kvar av söndagen kommer gå ut på att plugga. Jag är precis som Frida rätt sur på samläraren som inte lägger ut somdär jävla powerpointsen. Blä. I need them. Jag lovar att hon lägger ut dem på typ måndag kväll. När det är lite försent :)

Sen så har jag läst en miljon bloggar, fixat en kryssa-för-dagar-kalender på whiteboarden (höhö) och inte alls gjort det jag borde göra. Men nu börjar jag. Vi ses imorgon.

Kommentarer
Postat av: cissi

att du vill bli lobitomerad :o

2010-11-21 @ 15:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0