Tvärtomvärlden

Jag liksom borde plugga kemi och skriva ett träningsschema. Men jag är så jävla trött. Fast iofs skulle det va bra att få kemin gjord idag, annars får förmodligen Lopen damp med stor D. Arga skåningar är farliga. Träningschemat kan jag skjuta upp tills imorgon :P

Det ovan betyder att jag antaglien kommer att försöka räkna kemi i ca 5 minuter, och sedan göra träningsschemat istället eftersom det är MYCKET enklare. I think. Höhö.

Jaja. Sen har jag inget mer på typ 2 veckor. Om man inte räknar med kemilabben som Lopen kommer slänga på oss på måndag. Tack Lopen. Tack. Annars så är det bara att förbereda sig för v.47-49 där det kläms in ca 4 prov och en inlämning. Sista innan terminen tar slut. The slutspurt. Weeeeeeho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0