Ur besvikelsen, skammen kom långsamt en känsla av makt

Jag letar efter en dikt tills imorgon. Så att jag kan göra den om jag känner att jag kan, så att det inte blir som förra gången. För då ville jag verkligen inte. Det löjliga är att dagen innan kände jag att jag hade kunnat göra den. Men det var väll bara för att jag visste att jag inte var tvungen. Sen dagen efter så hade jag bestämt mig=jag blev särnervös. Jag tror att jag måste bli överraskad/överraska mig själv för att inte bli nervös, och inte typ dra ut på det flera dagar och liksom dö inombords. Ehm. Så, jag kollar upp så att jag kan göra imorgon om jag känner för att få det gjort. Typ om jag känner mig stark. Hoppas jag gör det så att jag får det gjort :)

Lol, fan va dåligt det går att leta xD

Kommentarer
Postat av: Johnnysine

Great .Now i can say thank you!

2011-03-29 @ 19:30:50
URL: http://johnnysine.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0