Want your bad romance

Nu fick bloggen ett annat utseende. Hipp som happ. Kommer antagligen tröttna på den inom 1 vecka, men den gamla var alldeles för gammal och somrig. Nu är den höstig, fastän den egentligen borde vara vintrig. Ehm.

Jag sitter och lyssnar på Berlinlistan och peppar. Jag kommer förmodligen peppa tills jag inte vill åka till Berlin längre eller nåt xD haha. Fail. Ny bytte jag till Lady Gaga istället. Öh. Vad har hänt här liksom? Min gamla musik har hamnat i underläge. Men den finns kvar. Tur det.

BTW så kan jag säga att nästa vecka typ äger schemamässigt. Inga prov, kort tisdag, ESmöte (Bu eller Bä?), fira Ronja på onsdag, ingen engelska FOREVER på torsdagar=hål, på lördag kanske Bio och det var väll det typ. Sen så har vi ju samhällsprov på måndagens efteråt (v.46) så det får jag lägga in nånstans. Sen v.47 är det bara att börja råplugga på Kemi, Matte och Fysik. Blä. Men denhär veckan kan jag ta det lite lugnt iaf. Weeei!

Insåg även nu hur jävla töntigt det är att säga Bu eller Bä. Och Hipp som happ. Hmm. Jaja. Vi ses imorgon <3

Kommentarer
Postat av: Ronja

Torsdag = Harry Potter = vad jag vill! <33

2010-11-14 @ 21:36:40
URL: http://roxielovisa.blogg.se/
Postat av: frridaaah

JAG GILLAR NYA DESIGNEN!

2010-11-14 @ 21:52:56
URL: http://fridang.blogg.se/
Postat av: Akselamal

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2010-12-29 @ 11:48:17
URL: http://akselamal.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0