Utklädnadsdilemma

Frågan är ju vad man ska föreställa imorgon... man har ju ganska många alternativ.

1. Det läskiga (ex. vampyr, spöke, zombie etc)
Detta alternativ misslyckas jag ofta med, då jag istället ser allmänt B ut.

2. Det roliga/ironiska (typ fjortis, emo, julgran etc)
Denna kategori är den man hatar att gilla. But you have to go all the way to get it workin'.

3. Den seriösa och tråkiga (ex. diplomat, sig själv etc)
Jah... varför nämner jag ens denna?

Eöhm. Jag antar att de två översta är att föredra. Kanske mest den i mitten i mitt fall. Jag har bara lite brist på resurser, you see. Men jag säger som Tim Gunn; MAKE IT WORK!
(jag hoppas innerligt att jag inte (omedvetet) dissade någons utklädnad nu. Om jag gjorde det: förlåt <3)

Vad jag förvandlas till blir en surprise (förmodligen åt det sämre hållet). Hihi. PUSS <3

UPDATE: Lol, jag vet vad jag ska vara nu. And I am scary as hell. Den är dock inte så orginell men SKITSAMMA LIKSOM :D

Kommentarer
Postat av: Fridaaah

HAHAHAHAH SNÄLLA VA EN JULGRAN!

2010-11-02 @ 23:19:30
URL: http://fridang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0