Werter's Original

Jag sitter och äter Werterskarameller medan jag försöker plugga. Werterskaramellerna har min uppmärksamhet för tillfället. Dom är så jäääääävla goda. Ni vet sådär goda att man bara måste tugga på dem efter ett tag och sedan blir sur på sig själv för att man åt upp den så snabbt. Så goda är dom. Jag hade liksom glömt det när jag för tio minuter sedan stoppade en i munnen. Nu är jag frälst på nytt. Tyvärr har jag dem bara i begränsad upplaga för tillfället. Det finns bara två stycken kvar + den jag har i munnen. Nu tuggade jag på den. Bara två kvar. Hur ska jag klara mig?

Jävla gubbkarameller. Håller fan med Johan Glans.


Kommentarer
Postat av: cecilia

bra jojo :o för vi såg en hemsk film på historian, om just det. det var hemskt.

2010-11-21 @ 20:40:47
URL: http://enkeltheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0