2 klara, 1 kvar

Samhällsprovet idag gick bra :) fick dock damp över att jag fick hjärnsläpp och inte kom ihåg den sista regeln för demokratier. Fri opinionsbildning skulle det ha stått på sista raden. Jag kom verkligen inte på det. Så jävla irriterande. Men sista frågan skrev jag iallafall skapligt mycket på, bara hoppas att det var något vettigt jag skrev också :P

Nu ska jag snart plugga kemi, prov på onsdag som sagt, men hittills så har alla prov kännts bra efteråt så jag hoppas kemiprovet också gör det. Bara att plugga på skiten och göra sitt bästa liksom, mer kan man inte göra. Hoppas bara att jag inte får några jätteproblemas nu när det bara är två dagar kvar. Ehm. Ska iaf börja med det snart så att jag har börjat iaf, och sedan imorgon slutar jag ju tidigt så då har jag massa tid :)
Sen under resten av veckan(alltså efter onsdag) läser jag ut boken, skriver presentationen och gör träningschemat. Jag vill ha så lite skolarbete som möjligt att göra på lovet. På lovet övar jag på presentationen. Efter lovet skriver jag bokrecensionen. Jag känner för en gångs skull att jag har kolla på läget i allt det skoljobb jag måste göra. Mest för att jag äntligen kan börja med presentationen, innan så har jag ju inte ens kommit på ett ämne. Då var det jobbigt. Men nu känns det bättre. Control. I've got control.
Jag känner att jag kan vara nöjd med mitt presterande de senaste veckorna, och det gör mig glad <3 wehe!

Jag fick plötsligt en väldans lust att åka skidor :D


Kommentarer
Postat av: Fridaaah

SKIIIDOR! <3

2010-10-25 @ 19:32:34
URL: http://fridang.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man kan inte skriva sin tränningsschema om man inte vet hur testerna gick?

2010-10-25 @ 20:00:24
Postat av: jojo

sv anonym: klart man kan, iaf börja planera det.

2010-10-25 @ 20:10:57
URL: http://httpverkligeen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jag har redan skrivit halva mitt träningsschema :) man behöver faktiskt inte alls göra testerna innan, om man vet att man vill öva kondition redan så gör man väl det sen oavsett resultat? alltså haha :P

GO JOJO, jag hejar på dig - HEJA HEJA <3

2010-10-26 @ 17:06:30
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0