Behind the mirror

Idag är det första Oktober. Nu är hösten officiellt här. Löven har börjat byta färg, det växer konstiga svampar på våran gräsmatta och det är kyligt i luften. Det blir mörkt innan klockan har slagit åtta på kvällen. Det är torrt i luften. Det blir kallare och kallare för varje dag. Sommaren har tagit sin sista suck, nu ses vi inte förrän om 9 månader. Synd. Men samtidigt rätt skönt. Jag gillar hösten. Jag gillar att den är så vacker. Det enda negativa är att vädret kan vara ett helvete ibland. Too bad. Jag kommer att sakna sommaren under det kalla vinterhalvåret. Det svinkalla vinterhalvåret. Utan alla underbara varma människor skulle jag inte överleva vintern.

Utan er skulle jag vara ett ensamt Artesbarn.

Bilderna är helderligt stulna från era facebookalbum <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0