BIP

Igår, efter att jag skrev inlägget om väckarklockan, så somnade jag kl åtta. Jag väcktes sedan kl elva av mamma, och trodde att jag hade försovit mig. Somnade om, väcktes av pappa och trodde att jag försovit mig IGEN. Sen gjorde jag mig iordning och somnade om xD så sammanlagt så sov jag ca 10 timmar inatt. NAJS är allt jag säger. Så går det när skolan är allt man hinner med i några veckor. Tillslut sjunker man ihop till en pöl på golvet :)

Idag har vi fått göra små trevliga och färgglada kollage om våran Epok på Svenskan. Sedan har vi haft DS, matte (blö), engelska och sedan de fruktade testerna på Idrotten. Där ingick ett bip-test. Men det gick helt okej. Fick spagettiarmar av "Plankan". Jag tror dock inte att jag har det tränings/tävlings-psyket man borde ha för att få så bra resultat jag egentligen kan få. Jag ger upp för lätt helt enkelt. Men så är det ibland :) idrott är inte min grej xD

Blupp. Nu ska jag och min trötta kropp vila. Dvs äta och se på TV. Imorgon blir det reunion. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0