Blupp :D

Jevlar va dålig update från min sida. Nästan icke-updaterekord! Woop!

Igår var det fredag och sen minns jag inte vad jag gjorde på kvällen (detdär lät ju kul...) och idag drog jag till Etuna och spenderade lite för mycket pengar, men det gillas :D fick idén imorse, städade som en galning på morgonen och tvättade kläder (STÄDRYCK<3) och sen så fick jag för mig att åka till Eskilstuna, so I did. Jag har hittat saker, faktiskt. Synd bara att det inte är varmare klimat här. Höhö...
Nu har vi iaf den äldre halvan av Gotheforsfamiljen här. Vi äter stek med potatisgratäng och pratar om Ullared och konstiga lärare. Haha. Imorgon ska jag plugga järnet inför kommande vecka. Och sen så fick jag även ett samtal från bokia att min bok har kommit. Dead until dark, första delen av TrueBloodserien. Den ska jag göra en bokrecension av till Engelskan. Lika bra att köpa den, liksom. Hihi. Så den ska jag hämta på måndag! :)

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0