Chill

När jag får problem med mitt hår så ska jag alltid gnälla på det, för så blir det automatiskt fint igen efter att man har duschat :D

IDAG är det fint väder, jag är ledig och jag ska köpa grejer, höhö. Man fick ju ÄNTLIGEN nya pengar igen för någon dag sedan, efter flera månader av studiebidragslöshet. Jag gillar pengar :) Då kan man köpa saker man blir glad av. OH, HAPPY DAYS! Idag är både mamma och pappa lediga, så jag är inte själv hemma längre :(
Öh. Osammanhängande inlägg ftw!
Snart är lovet slut och allvaret börjar igen. För att underlätta de fyra skolveckor jag har framför mig så ska jag nu plugga lite och skriva det sista på labben.

HEJHOPP <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0