Dagsresumé

Ikväll var första kvällen då jag inte behövde plugga på hela veckan. No school. Idag har vi iaf haft en allmänt seg dag, först fysikprov som känns bra, sedan håltimme med fika i Djäkne, sedan få tillbaka och gå igenom matteprovet, sedan få tillbaka och gå igenom kemiprovet och till sist Röst och Rörelse då vi fick spela upp delar av pjäser som vi fick träna på innan i typ en kvart. Jag fick inte ett nervöst sammanbrott iaf x) weeei! Efter skolan satt jag och fikade med Cissi, Ronja och Amanda tills de stängde  <3 och sen gick jag hem och glodde på TV, höhö.
När vi satt och fikade så tyckte Cissi synd om hunden som sprang brevid cykeln eftersom den inte kunde stanna av sig själv om inte den som cyklade stannar. Hihi <3

Funderar på att lägga mig riktigt tidigt idag. Alltså typ nu. Så att jag är piggis imorgon. För då kan jag se fram emot Svenska, Digitalt skapande, Matte, halv engelskalektion och sedan ESmöte. Kan bli bra. Om nu inte ESmötet är stört långt som vanligt. Vissa av dem slutar verkligen aldrig att prata x) haha. En plats längst bak är att föredra :D

PUSS PUSS FOLKET, SOV GOTT <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

22:15 är inte tidigt jojo :| (dock tyckte jag det förra året, nu är jag gammal hihihi) <3

2010-10-14 @ 07:25:02
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0