Efter att ni läst detta kommer ni göra kullerbyttor av genuin lycka.

Okej, idag är det FIX-dag. Alltså att jag fixar allting som jag egentligen borde ha fixat tidigare i veckan :P
Jag ska tvätta alla kläder, sortera all tvätt, plugga som en liten hamster och sedan tvätta håret med mitt nya balsam från Aussie. Håhåhå <3 äntligen hittade jag det <3 och nu får vi hoppas att det är bra också haha. Annars Jojo sad :(

För allas vetande så jag jag även säga att halva tiden mellan extralovet och höstlovet har gått nu :) om tolv dagar har vi höstlov <3 wehe! :D under dessa två veckor ska jag ha 3 prov och en debattgrejs. Blööh. Bajs på det. Menmen, snart är det över :D

HA EN BRA SÖNDAG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0