ESmöte

Idag på svenskan fick vi möta August Strindberg som tappar mustachen och även några andra författare x) på matten började vi med logaritmer som jag blir totalförvirrad av, och sedan hade vi ESmöte som för första gången kändes LAGOM långt. Visst var det 90 minuter, men gästföreläsaren pratade asfort i typ en timme och han var rätt rolig, så det var helt okej :D jag har varit på sämre ESmöten liksom ^^ sen så måste jag säga att vi förmodligen har världens bästa rektor, hahah xD jag gillar att han sätter sig på våran nivå och ser oss jämnlika, och inte försöker vara värsta betydelsefulla präktot. Han är rolig :D hihi

Det gör ont att få nagellackremover på skadade nagelband... bara så att ni vet liksom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0