Forever Young

För att fördriva tiden så skriver jag här nu. För jag har inget att göra såhär sent på kvällen då jag egentligen borde sova. Jag använder aldrig min säng. Jag sover alltid stående, alternativt så hänger jag uppochner i min garderob. På klädstången. Även fast min säng är mycket bekvämare liksom. Men så kan det gå. Jag använder två gafflar när jag äter, knivar är överskattade. Även skedar. Jag använder heller aldrig klädrollers eftersom alla mina svarta kläder stöter bort damm och små vita grejer av sig själva. Jepp. Det kommer inte närmre än 1,45 cm.
Sen så kan jag även säga att jag inte har lockigt hår. Det är en peruk. Dessutom har peruken platt hår, så jag måste locka håret på den varje gång jag tvättat det. Nu blev ni allt bra förvånade.

Om livet såg ut som ovan så skulle det vara lite roligare. Men det duger som det är nu också. Väldigt bra faktiskt. Även fast vissa detaljer skulle kunna fixas lite. Detaljer.

 

Förövrig så har min kväll bestått av kolla på Bones och Life med mamma och en efterlängtad hårtvätt. Har smällt ett antal småflugor också. Dom förökar sig som fan dom jävlarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0