Halloween

Jag vaknade kl 10 av mig själv. Inte okej. Fast jag har bara ett kapitel kvar på engelskaboken. Mycket okej. Snart kommer Ronja hit och sen åker vi till Hanna vid tre och möter alla andra :D
Jag ska snart börja göra mig iordning och packa, men jag är astrött i huvudet. Ronja kommer hit om ca 1,5h. Så jag har tid. Om det är något jag har, så är det tid. Jepp.

Idag är det halloween. Det betyder att utklädda barn knackar på dörren och skrämmer skiten ur mig när jag äter lunch. Jag har alltid haft svårt för just dörrknackande utklädda barn. Även påskkärringar. Jag är den som gömmer mig i TVsoffan och tvingar någon annan att öppna och vara träääävlig. Höhö. Så vi får se om det kommer några hit idag. Dom kanske har blivit bortskrämda sedan min morfar var här och öppnade dörren på halloweenhelgen, och sa att det var fel dag (vilket det inte var egentligen) och stängde dörren framför näsan på dem. HAHAHA. Så jävla kul x)

Jaja, ha en bra första lovdag, folks. Vi ses <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0