Höstlovet är igång!

DET ÄR LOOOOOOV! I <3 LOV.
Idag så har jag haft det väldans bra. På engelskan var det som vanligt, på svenskan fick vi tillbaka provet och det hade gått bra, sen fick dom som var klara med kollaget gå tidigare (däribland JAG :D). I matsalen var det tacobuffé, och mattanterna hade häxhattar och djävulshorn, hela matsalen var täckt med spindelväv och i ena hörnet stod en ljudanläggning som gjorde "läskiga" ljud xD HAHAH. I luv it. På matten var vi stört oseriösa, det slutade med att vår mattelärare Erik satt och läste upp små serier och nördskämt han hittade på en hemsida på sin dator. Lol. Som plus på det var två från EU08 med på våran lektion idag, dom måste ha tyckt att vi är dumma i huvudet xD
Vi behöver fan lov x)

Ikväll bär det av till Ronja med några andra från gamla klassen (vad jag har hört JagJaninaCissiLinneaEmmaRonjaJohanna) och vi ska ha någon slags reunion x) det ska bli kul att träffa folk igen :D hihi.
Men just nu ska jag bara njuta av friheten. Jag känner att jag har ett bra lov att se fram emot! Ikväll ska jag träffa folk, imorgon ska jag träffa folk, jag ska till Hasseludden Spa på tors-fred. Vi ska ha halloweenfest någon dag. Jag och pappa ska göra något roligt en dag. Sen så ska jag även plugga (blöh), men det glömmer vi för tillfället. För just nu känns livet bara allmänt bra :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahaha alltså jag bara äääälskar erik xD

2010-10-29 @ 17:37:33
URL: http://jjenniferh.blogg.se/
Postat av: Harry Potter

du skulle ha sett minen jag hade där jojo! xD

/ Harry Potter - Ronja ;)

2010-10-29 @ 23:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0