Idol-Max

Jag går ner på övervåningen klockan 19.00 för att se om pappa har kommit hem. Jag var hungrig. Till min stora förvåning står Max där och lagar Korv Stroganoff till jättehög musik O.o haha, min kväll har varit ganska underbart rolig iaf, min familj kan verkligen vara så bäst xD <3 vi är ganska konstiga allihopa. Haha. Jävla muppsamling ^^

Jag har försökt muta Max till att söka till Idol. Han, jag och pappa slog vad för ett tag sedan att om Max kom vidare i Idol så skulle han få 500 spänn. Nu har det vadet utvecklats. Jag har erbjudit honom ytterligare 500 spänn om han söker iklädd:

1. Bäverdräkt sjungandes bäversången
2. Sommarklänning sjungandes någon übermesig sång som sommar.
3. Endast kallingar sjungandes vad som hellst.

Han är ganska skeptiskt. Han vill ha 1000 spänn. Minst. Hehehe. Dream on :P

Klockan 22.00 går det en film på TV som jag vill se. Not another teen movie. Haha, måste se efter att Cissi skrev på sin blogg :) plus att MM har gjort ett av soundtracken :D hihi. Så det blir min kväll. Först ska jag tvätta håret. Sedan film kl 22.00, sedan sova och vakna upp till en underbar SOVMORGON. Lika glad varenda jävla gång xD haha. Vardagslyx typ... öh... xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0