Jag har mått bättre :)

Jag har pluggat samhälle nu. Eller jag slutade kl 21:00, för det hade jag bestämt. Imorgon blir det sista spurten när det gäller samhällskunskapen. Då pluggar jag mycket och nöter in allt. Woho. Sen kollade jag på slutet av Mitt Stora Feta Grekiska Bröllop och sedan början av en rätt dålig film. Nu har jag dissat den och sitter och lyssnar på bra musik och deppar över människor som försvinner ur mitt liv.
Det är iaf en väldigt skön känsla att det bara är lördag kväll. För om min hjärna fått bestämma tiden så skulle det varit söndag kväll och det skulle jag inte gilla. Snart är det lov. Då ska jag till Yasuragi Spa med mamma, halloweenfest, köpa ny vinterjacka, läsa ut engelskaboken, fixa engelskapresentationen och träffa fina människor. Och vila.

Sen så kan jag ju säga att mentorstiden på måndagar som jag dampade över bara var fiktiv, alltså behöver vi inte gå på den utan den är endast till för Stefan och Gunnar. WIN!
Nu ska jag läsa engelskaboken. Den är bra, kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0