Kemin tar över mitt liv

Matteprovet - no comments. Jag va chill iaf. Fast det var för många ekvationer för så kort tid... dåligt planerat av Erik. Menmen, vi får se hur det gick :) nu är det gjort iaf.
För att underlätta nästa vecka så skrev jag labben nyss, har bara diskussionsdelen kvar och sedan är den klar. Jag har både Kemifrågor och fysikprov till nästa vecka. Men det går nog bra :) nu har jag en av de tre to-do-sakerna gjord iaf. Weho!
Sen så hade jag en tid hos optikern idag som jag glömde. Optikern ringde femton minuter efter att jag skulle vart där och undrade vart jag var. Hon lät skitsur. No humor liksom.
NU ska jag iaf ner till Anns hus för att träffa alla andra, ska bli mys :) ska bara skriva diskussionsdelen först :D weho!

Imorgon är det the famous marknad of Strängnäs. Btw... jag kommer få plöja mig igenom folkmassan as usual. Använd Eva-metoden eller den sk "Plogen" som vi körde på Malmamarknaden. Funkar utmärkt. LET'S GO!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Amirnikita

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2010-12-19 @ 18:19:18
URL: http://amirnikita.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0