Ketchup på pannkaka

Måndag. Jag var såhär nära på att gå hem efter första kemilektionen. Men jag stannade kvar, och bra var väll det. Labben gick skitbra iaf, vi äger :) nu så sitter jag och skriver labben, så att jag slipper göra skiten sen. För jag känner att jag inte kommer göra den förrän i helgen, och då har jag annat för mig. Eller så vill jag bara ta det lugnt. Så jag börjar iaf nu :)

Sen så sitter jag och glor på Project Runway samtidigt. Nyss var det reklam. Och jag slogs av en tanke. Ni vet när man kollar på TV i andra länder, så fattar man ju aldrig vad dom säger/det står på reklamerna. Och vissa kan bli rätt fula då. I Sverige har vi ett fint sådant exempel. Felix Ketchup. Den när dom går hem till tjejen som skapat facebookgruppen och lagar pannkakor åt henne. Sedan häller dom ketchup på pannkakan... Alltså, om man inte fattar vad dom säger, vad faaaaan tror man om Sverige då? xD haha, fan va skumt. Weird. Blupp. Fina tankar jag har... så går det ibland x)

NU så ska jag fortsätta skriva. Hihi. Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0