Måndag

Okej. Dagen har väll varit sådär. Liksom lite halvsugig. Det börjar med att Max har snott min cykelnyckel utan att säga till, det var tur för honom att jag just denna dag vart klar extra tidigt och kunde gå till skolan istället. Annars hade han varit ganska rökt vid dethär laget :)
Vi fick iaf typ blanda lila salt på Kemin. Detta betyder att jag måste skriva en ny labbrapport :( sugigt x 45. Jag hatar labbrapporter D: mjöh. Sen på gitarren så hade Svante förträngt vad jag hade i läxa, höhö (som vanligt).

Nu ska jag iaf inte alls få vila. Jag måste plugga särmatte. Fast förhoppningsvis så kan jag iprincip det mesta. But you never know. Jag kanske får hjärnsläpp? Jaja, jag ska kolla igenom det nu iaf :)

YEAH, JAG HAR JUST SKRIVIT TIDERNAS TRÅKIGASTE BLOGGINLÄGG. EVER!!! PRIS TILL MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0