Plugga röven av dig

Igår var det som sagt marknad. Jag gick med flera stycken, både gamla och nya. Det enda jag köpte var te och brända mandlar, och senså lunch och tre karusellbiljetter :) Vi såg även bastuloppet som sög i år. Det var sammanlagt typ 7 st som sprang...
Sen på kvällen var det den traditionella middagen hos Mormor och Morfar. Efter den så kunde jag ha valt att vara cooling och gå ner på stan med några andra, men så blev det inte för mig eftersom jag är en trött fjant. Synd att jag är så jävla osocial för mitt eget bästa. Det tynger mig...

Idag så jobbar jag med att komma ikapp i kemin och även plugga till fysikprovet på onsdag. Jag har ju redan skrivit labben , och nu så gör jag övningsuppgifterna i kemin som Lopen tjatar om hela jävla tiden. Jag har liksom inte riktigt prioriterat dem på senaste tiden... men nu ska jag jobba ikapp. Det var sammanlagt 16 uppgifter jag låg efter med, och nu så har jag bara tre uppgifter kvar :) yay! Fast särskillt roligt är det inte... Blö.

Sedan pluggar jag fysik, och imorgon är det måndag. Happy times.


Jag vill resa utomlands... Sverige är inget för mig för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0