Pluggträsket

Idag har det snöat! Det var under RöoRö, och alla blev i princip deprimerade när dom såg det, haha. Plus att det tydligen ska bli blixthalka imorgon.... bye bye cykeln :(
Jag gick iaf hem på den långa håltimmen och pluggade, när jag kom hem från skolan pluggade jag och nu har jag duschat, och nu ska jag plugga igen. Hårt liv. Jag har prov var tredje dag de närmsta 7 dagarna. Fredag-Prov. Måndag-Prov. Onsdag-Prov. FML. Nu ska jag iaf låta håret torka lite och packa tills på fredag. Sen ska jag läsa igenom svenskan. Blupp. Jaja.
Imorgon ska jag fixa mormors present (:D), plugga mer Svenska och SHA och dö och något mer. Höhö. Hästen äter hö.

Kul inlägg dethär blev då... NAT. PUSS OCH GODNATT <3

Så jävla bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0