Säg mig, vad vi väntar på

Jag har lagt en ansiktsmask. Jag är nyduschad och allt annat som ingår i det. Jag använde sista-schampoot idag eftersom jag tror att någon icke-godkänd produkt har lurat sig in i mitt hår (och därav sär-perioden), och gjorde sedan som vanligt. Så vi får se om jag är risbuske numero uno imorgon eller inte...
Nu sitter jag och lyssnar på Hästpojken, ett band som jag glömt bort de senaste månaderna. Mycket bra musik. Svenska artister är väldigt underskattade, det finns enormt mycket bra svensk musik. Sen så måste jag säga att svenska är ett väldigt bra språk att sjunga på, det liksom passar fint till musik ^^ hihi.
Jaja. Imorgon = skola. Om fyra dagar = Stockholmsdag. Om fyra veckor = Höstlov. Men det emellan gillar jag inte. Måtte det bli okej, annars står jag inte ut.

Jag är redo för imorgon fast ändå inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0