Samhällskunskap

Jag börjar plugga nu. Eller fortsätter. Det är så stört tråkigt med samhällskunskap. Så jävla ovärt. Och det värsta är att vi ska lära oss detaljer. På typ 758392 sidor. Plus världens tjockaste och torraste häfte om ideologier skrivet på gammelsvenska eller nåt. It's killing me. This is why jag går natur och inte sam, för att slippa lära mig 500sidor text. Jag är grymt opeppad och har svårt för att lära mig massa händelser och årtal. Men inte slipper jag undan för det, inte. Näh.
Nu ska jag skriva sammanfattning på kapitlet om välfärdssamhället. Jag undrar hur många sammanfattningar jag skrivit under min skolgång. Jävligt många är det i alla fall...

Lägg gärna märke till mina perfekt målade jade-lergröna naglar. Höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0