Sj, känn vreden.

Gårdagens resa var så jävla fail xD
Jag och Emanuel åkte med tåget mot Stockholm. När vi är vid Nykvarn så säger dom i högtalarna att elen mellan Nykvarn och Södertälje inte funkar, och att vi därför inte kan åka vidare med tåget. Dom ska skicka efter ersättningsbussar. Vi går ut i kylan med ca 300 andra och väntar i ca 45 minuter på bussarna, detta innebär att jag missar det tåget till Uppsala som jag ska byta till i Sthlm. Chauffören såg ut som Henrik Dorsin, haha. Vi fick Sverigebussen, den va gul och blå och dom spelade Abba. Sen när vi kommer fram till Tälje så får vi gå av, säger hejdå till Emanuel och väntar på ett nytt tåg som är försenat. Tåget är KNÖKFULLT och jag får stå inklämd i en gång. När jag kommer fram så går jag till kundinformationen och får en ny specialbiljett och tar det närmsta tåget som går tio över 6. Jag är ashungrig och även detta tåg är fullt med folk, men jag fick en sittplats :) Sen kommer jag fram till Uppsala, och går först typ 200m åt fel håll :( sen ringer jag pappa och vi hittar varandra och åker vidare mot Marholmarna xD

Haha. Fail. Det var väldigt mysigt där vi var iaf. Släktträff för att fira mormors 70årsdag :D yay!
Nu ska jag plugga samhälle till kl 21:00. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0