Stockholmsdag <3

Stockholmsdag idag! Det var mysigt som vanligt, men det blev nästan inga kort pga av att det spöregnade iprincip hela tiden. Vi var iaf på rätt intressanta ställen, Terroacottarmén på Östasiatiska och sedan Moderna museet där dom bara visade massa konstiga grejer :S i en monter låg det riktiga rockägg, tänder och hår... och ett invaxat barn med två huvuden (som förhoppningsvis var en docka...) och andra bisarra saker. Men det var väll intressant på sitt sätt :P haha.
Bussen hem var mysig, vi satt allra längst bak och flummade och jag hade mitt ena öra precis vid radiohögtalaren som inte gick att stänga av. Mina vänner är så fina, allihopa <3 BÄST!

NU PPL SÅ SKA JAG PLUGGA MATTE! Och jag är fortfarande lika allmänt ovetandes om hur mycket jag faktiskt kan av det jag ska kunna, förhoppningsvis å kan jag allt som ett rinnande vatten, men jag tvekar... Fick höra av Cissi att hon hört att Eriks prov är svåra... så det är väll bara att plugga på. Jag hoppas att jag inte dör eller überdör. Eller kanske dör? Eller får hjärnsläpp. Tur att jag har sovmorgon imorgon och kort dag, jag blir ALLTID lika glad varje torsdagkväll när jag inser det, haha xD

Sen så kan jag tillägga att det bara är 21 dagar tills vi har höstlov <3 HAPPYFACE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0