Stressat schema

Jag har många saker att fixa/göra den närmsta tiden.... Mitt schema:

v. 42

Måndag: Gitarr, öva inför SHAdebatt, Labbrapport
Tisdag: SHAdebatt! Kemifrågor, plugga till svenskaprov
Onsdag: Plugga till svenskaprov, fixa mormors present
Torsdag: Plugga till svenskaprov, plugga SHA
Fredag: Svenskaprov! Åka bort för att fira mormor
Lördag: Fira mormor
Söndag: Plugga SHA

v. 43

Måndag: SHAprov! Gitarr, Plugga Kemi
Tisdag: Plugga Kemi
Onsdag: Kemiprov!
Torsdag: FREEDOM!
Fredag: Reunion med 9D?
Lördag: HÖSTLOVET BÖRJAR!

Alltså, jag kommer dö. Inte få en lugn stund. Plugga röven av mig till höstlovet kommer och räddar mig. Sen efter höstlovet så blir det samma visa än en gång. Please kill me. Så jobbig tid man lever i för tilfället.
Annars så har jag konstigt nog varit på äckligt bra humör idag. Donno why. Jag var bara allmänt glad inombords :) och sånt gillar jag! Hihi. Nu ska jag skriva vidare på den där jävla labbrapporten *kullerbytta*

Puss puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0