Whiteboard

Denna kväll är under all kritik. Jag har en lillebror som drar otroligt osmakliga "skämt". Äckelunge. Jag längtar tills du växer upp och slutar vara så jävla snuskpubertal (om det nu någonsin kommer att hända).

Jaja. Annars så har jag spikat upp min whiteboard över skrivbordet :) mycket vackert. Där ska jag varje vecka skriva upp vad som kommer att hända för varje dag, typ som en almenacka på väggen. För jag brukar liksom glömma grejer. Ioförsig så kommer jag nog att glömma bort att skriva på dendär whiteboarden, men men x) nu hänger den där iaf. Den plus tre whiteboardpennor kostade sammanlagt 55 spänn på Ullared. Woho!


Kommentarer
Postat av: Ronja

JAG BEHÖVER EN WHITEBOARD! =D hahahahah <33

2010-10-03 @ 16:12:07
URL: http://roxielovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0