Dagen som gått

Jag vaknade upp av att det lät när jag andades. Förkyldningen ha drabbat mig och min stackars kropp. Nu kan man bara andas genom munnen och låta jätteanfådd 24/7. Trääävligt trävligt.
Annars så har jag mest lidigt mig igenom min första riktigt skol-onsdag som gick förvånandsvärt långsamt. Fysik, Matte och Kemi ska enligt mig INTE ligga på samma dag, efter varandra. RöoRö däremot var väldigt skönt att ha allra sist på dagen. Jag jag diggar inte långa, tråkiga lektioner och hårda stolar, för att sedan komma hem och göra läxor. Mjööp.
Det enda positiva med dagen var att jag fick min RöoRö-grej gjord, Sofi och jag kastade upp saker i päronträden i jakt på det perfekta päronet, matteläraren prisade min überkonstiga matteläxa/uppsats och JagCissiAmandaRonja fikade på Lauras efter skolan och försökte mys-plugga. Men annars har jag varit rätt deppig inside. Jaja. Det var fint väder iallafall.

Imorgon är det en lång sepedag igen, avslutas med gympa som jag inte kan bestämma mig om jag ska vara med på. Volleyboll=yay! Förkyld=nay! Vi får se hur jag mår imorgon helt enkelt. Just nu är min hjärna milkshake iaf. Weho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0