Depend på burk

En av de extremt nödvändiga grejerna jag köpte idag va en nagellacksremover i DIP-IN burk. Tydligen ska dom vara väldigt bra, och eftersom jag är en sån som gillar onödiga grejer så var jag tvungen att köpa den och se om den fungerar. Jag ska testa den nästa gång jag ska byta nagellack. Man bara liksom doppar ner fingret i burken, och vips så är nagellacket borta! Det är skumgummi i den med ett hål mitt i, och sen så är det nagellacksremover i burken som skumgummin suger upp. Höhö. Vi får se om det fungerar så bra som alla säger. Om den gör det, then I will tell you :P


Kommentarer
Postat av: Fridaaah

:O jag vill ha :D

2010-09-20 @ 22:06:43
URL: http://fridang.blogg.se/
Postat av: cissi

omg. vilken revulation !!

2010-09-21 @ 07:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0