Don't have to drive a supercar to get far

Idag: Kemiprov, lunch i Djäkne och fika på Lauras.
Nyss: fixa naglarna+händerna.

Note to myself: Börjar för helvete att smörja in händerna varje dag nu när luften är så grymt torr. Annars flagar och fnasar mina händer iväg och försvinner. Torra nagelband är trist och fult. Just nu suger mina nagelband och händer i allmänhet. Jaja.
Så höstens projekt: Mina händer och min självkänsla/självförtroende. Skitbra :) jag ska inte vara ett fnaso, och jag ska försöka att våga mer och tro på mig själv. Blupp. Jag behöver er.



Kommentarer
Postat av: Fridaaah

not byy yoour seeeeellf! Bara så du vet <3

2010-09-15 @ 21:27:08
URL: http://fridang.blogg.se/
Postat av: kexii

Mm, dålig självkänsla... det är kul att ha (inte) om du behöver nån att tala om det om så pekar visst alla (mina) fingrar på mig :O ;) <3

2010-09-15 @ 23:31:10
URL: http://kexetgoeskakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0