Du är som en sönderläst tidningsartikel

Idag har jag hittills:

  • Bakat blåbärsmuffins i brist på kanel
  • Ätit 6 st blåbärsmuffins (OM NOM NOM). Till mitt försvar är dom ganska små och platta...
  • Gått ut barbent i trädgården för att leta äpplen till äppelmuffins som inte blev av (blåbär ftw!).
  • Kollat på en Beckfilm som jag inte fattade nånting av. Den gick på TV.
  • Gjort my weekly aniktstvätt med alla mina hundra produkter. Höhö.
  • Spelat gitarr i tre minuter och insåg att jag var ganska värdelös x)
  • Lyssnat på äckligt hög och skrikig musik i min iPod.
  • Sagt till vår nya granne att vi minsann inte har några sårtejpsremsor.
  • Nästan fått en tår i ögat pga Extreme Home Makeover. Oj oj.

Och snart kommer mamma och pappa hem. Halv fem sa dom. Alltså kommer dom runt typ... fem? Ikväll har jag ingen planerat. Men vad mer än detta kan man begära av en dag i mitt liv liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0